zondag 6 november 2016

Kreadoe 2016

Wat een gezellige en leuke dag hebben we gehad....het was gezellig druk...en er was voor iedereen wel wat, maar de hoofdmoot is echt nog wel het kaarten maken.
 Echt een TOP!! dagje
Allemaal leuke en lieve mensen ontmoet.
Leuk gesprekken gehad met een aantal ontwerpers
En ook nog mooie aankopen gedaan, wat wil een mens dan nog meer....
De dag afgesloten in een chinees wok restaurant.


Ik kan voorlopig weer even vooruit....en kan weer leuke dingen gaan maken.
Voorlopig even geen BizzyBeePotjes....
Ben wel druk bezig met mijn boekje, maar daar kan ik nog niets over laten zien.
Ik ga vandaag heerlijk aan de haak...
Fijne zondag

Leafs Klaske Xxxxxx

7 reacties:

Rita Janssen zei

Fijn dat het zo leuk was op Krea Doe en je hebt jezelf verwend zie ik, gelijk heb je, iets leuks voor jezelf om aan de slag te gaan, geniet ervan!
Grtjes, rita.

Daphne | Haak en Maak zei

Wat een heerlijke spulletjes heb je gescoord, jij kunt voorlopig vooruit! Lijkt me echt één grote snoepwinkel, die Kreadoe. Helaas kon ik er dit jaar weer niet naar toe. Hopelijk volgend jaar...

Patricia Smit zei

Ik was gisteren ook op de KreaDoe. Een heerlijke dag gehad en verschillende blogsters ontmoet (Stephanie, Lisanne en Karin). Voor mij dit jaar geen bolletjes wol (ik was er zelf ook verbaasd over, ha, ha), wat wel, dat zie je morgen op mijn blog.
Groet,
Patricia

Zusje Knus zei

Dat klinkt als een gezellige dag. De spulletjes zien er ook leuk uit! Lekker weer aan de slag!
Fijne dag! Groetjes Marijke

Metsje zei

Super Klaske, Kreadoe is altijd erg leuk

metsaramsades zei

vele mooie dingen

Margaret zei

Zo te lezen washet een topdag en hoef je je de komende tijd niet te vervelen.

Groetjes, Margaret

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske