woensdag 22 maart 2017

Van alles en nog wat

We zijn het afgelopen weekend naar Schotland geweest
Manlief moest daar zijn voor...zijn werk en vroeg of ik mee wou, nou daar zei ik geen nee tegen
Wat een prachtig mooi land, het weer zat wat tegen maar dat mocht de pret niet drukken..


Dit was ons hotel in Seamill...een plaatsje aan de kust van Schotland
We hebben heel veel bekeken en rond gereden...zo zijn we ook naar 
Stirling Castle geweest.



Ik had het haken mee...maar geen steek gehaakt...
Heerlijk genoten van alles..en ook nog een stukje uit mijn boek gelezen.
We zijn heerlijk uitgerust thuis gekomen

Gisteren heb ik die leuke patroontje van Jookz in elkaar gezet
Koukleumpje Lammetje


Wens jullie een fijne dag toe

Leafs Klaske Xxxxx

2 reacties:

De Breimeisjes zei

Wat een leuk uitje! En wat een schattig lammetje :-)
Groetnis,
Akkelien

Vera zei

Een prachtig land, Schotland. Jammer dat het weer niet meewerkte, maar dat risico heb je daar.
Wat een leukerd, de koukleum.

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske