donderdag 20 april 2017

Cursus!!.....Adinda Zoutman

Ik heb 4 weken lang elke woensdag morgen een cursus gevolgd bij Adinda Zoutman thuis in Wolvega...
Wat hebben we het gezellig gehad..die 4 weken en nu is het afgelopen...wat zal ik dit missen...,
Maar ik heb heel veel inspiratie opgedaan en dat is zo fijn.....Heerlijk
Mijn tas is dan ook zeer geslaagd en superleuk....ben er heel blij mee.


Wat is dit leuk om te doen.....heerlijk


Ook had ik een leuk bedankje gemaakt voor Adinda


Een HighTeaParty potje....de kleurtjes passen precies bij haar..haar tassen en blije stola,s zijn ook zo vrolijk...
Het HighTeaParty patroontje kun je nog steeds bij kopen..het patroontje kost 2,50, er staan drie varianten op het patroon
Heb je belangstelling voor het patroontje dan kun je me een mailtje sturen.
klaske.vdbij@gmail.com

Leafs Klaske XXxxxxxx

6 reacties:

Ateljee de Kraal zei

Super mooi geworden, complimenten!

Stella Maris zei

Oh!!! Wow... Belleza total! =) Felicitaciones y aplausos!!!

Vera zei

Ziet er goed uit en ook het kadootje is heel geslaagd. Veel plezier met je tas.

Margaret zei

Prachtige tas. Die ga je vast met plezier gebruiken. Je hebt ook een superleuk cadeautje gemaakt.

Groetjes, Margaret

reefnet1 zei

Super mooi is er een patroon of haak pakket te koop?
En je kadootje is ook snoepig

mingle-mangle zei

prachtige!!!,en is er al iets meer bekend over je boekje?zomaar een vraagje:D

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske