maandag 25 september 2017

Herfst Aanbieding

Iedereen bedankt voor de leuke reacties op mijn nieuwe potje....

Herfst Aanbieding!!
Even een leuke actie...je kan nu mijn 4 herfstpotjes aanschaffen voor 6,00 euro
Als je belangstelling heb voor deze aanbieding...kun je mij een mailtje sturen
Klaske.vdbij@gmail.com
Dan stuur ik jou de betaal gegevens..


Autumm Friends


Harvey Sunflower en Miss Pumpkin


Miss Mushroom

Op dit moment ben ik druk bezig met de laatste patroontjes voor mijn boekje...
Ik hoop dat ze van de week klaar zijn, dus er niet zo heel veel nieuws..ben wel weer bezig met van alles...maar het overlijden van mijn moeder hakt er wel in
Dit heeft heel veel tijd nodig...en daar neem ik ook alle tijd voor
Wens jullie een fijne dag!

Leafs Klaske Xxxxxx

5 reacties:

Adrianne zei

Mooi gem(h)aakt!

Henny zei

Leuke actie! Ik koop ze zeker een keertje :) en neem je tijd ik weet er alles van, liefs Henny

Vera zei

Goed dat je weer bezig bent, maar neem ook zeker de tijd die je nodig hebt om dit grote verlies een plekje te geven.

Margaret zei

De herfstpotjes zijn echt leuk. Ik ben benieuwd wat je allemaal hebt ontworpen voor jouw boek. Dat is vast een hele klus.

Groetjes, Margaret

Radja1 (Ada) zei

zoals we van jou gewend zijn ze zijn we ontzettend mooi en leuk

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske